3 december, torsdag

Igår jobbade jag kväll, när jag lämnat barnen gick jag en promenad & sen var det soffläge tills jag åkte till jobbet.

När jag kom hem åt vi en julskinkemacka, ljuuuuvligt!

Idag har jag & Valle varit lediga, vi tog en promenad & sen blev det en spontanlunch med Bella på Gränby.

Sen köpte vi en mini kungsgran till vår framsida, sen hämtade vi hem Filippa.

När vi kom hem gjorde jag saffran & pistage fudge & potatis & purjolökssoppa, Filippa har bett mig göra det för det är så gott i skolan.
Men nä jag fick bottenbetyg haha.

Daniel åkte iväg med barnen & lämnade Filippa på gymnastik & sen köpte Valle & Daniel belysning till granen.

Jag var hemma & tvättade.
Snart ska jag krypa i säng & jag är så taggad på fredagsmyyyyys!

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0