20 december, söndag

Idag sov vi till 8, det var länge sen jag sov så "länge". 
En lugn morgon med crosstrainer & nutella.

Sen var vi iväg med våra grannar till en lekpark & sen grillade vi korv här hemma.
En mysig förmiddag ihop.

Resten av kvällen har vi myst inne bara.
Vi tog en dusch & hoppade i pyjamaserna vid 4 & sen gjorde vi en supersmarrig carbonara med massa parmesan i, ljuvligt god.

Lite charader blev det innan kvällens film också.
När barnen lagt sig drog jag igång julfilmerna, inne på 3e nu, en av dom bästa topp 3, ensam hemma!

Annars har jag känt mig lite deppig idag,  julen blir annorlunda för många i år & även för oss.
Med gråten i halsen några gånger har det känts riktigt tufft. 
Men det blir nog bra men väldigt Annorlunda.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0