10 december, torsdag

Igår lämnade jag barnen, tog en promenad & sen fixade jag nig &’åkte in till stan för att gå till frisören.
6 månader sen sist & en utväxt därefter.
Vi klippte av 10 cm & fräschade upp håret, så skönt!

Sen åkte jag till Gränby & köpte dom sista julklapparna & sen kastade jag i mig sen lunch i bilen innan jobbet. 

Jag jobbade till 8 & sen åkte jag hem & kollade serier.

Idag har jag & Valle varit lediga, vi har gått en promenad , kollat på Pippi & myst & tvättat.

Vi hämtade Filippa 13.30 som vanligt sen hem & jag slumrade till & hörde hur barnen hämtade gosedjur till mig & la på en filt.
Eller ja, Filippa. Valle hoppa på mig & skrek vakna haha.

Vår gran kom idag , så efter Filippas sista gymnastiklektion Idag hoppade vi i pyjamaserna, satte på julmusiken på hög volym & pyntade granen.
Alltså l y c k a n . 

Sen blev det kvällsfika 🥰

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0