24 augusti, måndag

Vilken supermysig dag vi haft tillsammans idag!
Dagen började med jobb för mig 6-11.
När jag kom hem åt jag , Daniel & Valle lunch, 
Valle & Daniel har varit hemma idag då Valles förskola var stängd.

Vid halv 2 när Filippa slutade skolan åkte vi alla & hämtade henne & hon blev så så glad.
Vi åkte in till stan & började med fika på Güntherska, älskar det!

Vi köpte våra favoritglassar & lite bullar & laddade upp med innan massa lek.
När vi fikat klart gick vi till Klosterparken, jättefin medeltida lekpark mitt i stan .

Sen åkte vi till Kastellparken i Nyby. 
Wow så fin den var & KUL! Önskar själv jag hade en cykel med mig typ hahah.
Barnen tyckte det var så kul!

Vi blev spontant bjudna på middag hos mamma & pappa & när vi kom hem tog jag en promenad i kvällssolen med en podd.

En så härlig dag med min familj.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0