22 augusti, lördag

Igår jobbade jag till 4 när jag kom hem började Daniel & jag fixa & förbereda kvällens middag.
Daniel gjorde rabarberpaj & fixade för risotto & jag fixade bruschetta.

Sen kom familjen Inga på fredagsmys & vi åt massa gott & hade supertrevligt som alltid!
Champinjonrisotto med rödvins prosciutto, så gott!

Idag jobbar jag 8-18, är så trött, vill hem & slänga mig på soffan med mina älsklingar & ha filmkväll hela kvällen.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer
Postat av: Matilda

Så gott allt såg ut😍 vill du dela med dig av hur du gjorde bruschettan? Den såg magiskt god ut!😍😍

Svar: Superenkelt! Hacka tomater, basilika & rödlök, blanda i lite olivolja, balsamico salt & peppar.
Stek på brödskivorna i olivolja & vitlök. Riv över parmesan & toppa med salami 😊
Louise Reinwalds

2020-08-22 @ 13:39:04
Postat av: Felicia

wow, så lyxigt!!

Svar: Jaa så mycket gott 😍
Louise Reinwalds

2020-08-22 @ 18:51:35
URL: http://feliciahblogg.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0