17 april, fredag

Idag har jag gjort hallongrottor & sen önskade Filippa kladdkaka till efterrätt så det gjorde vi.

Barnen har lekt ute & jag har röjt i tvättstugan & tagit bort vinterkläder & vinterskor till barnen.

Jag tog en dusch på eftermiddagen & sen fick jag ont i huvudet & kände mig låg så jag la mig faktiskt & vilade en stund.

Valle tyckte väl inte om det & den vilden gjorde det inte så lätt men Filippa, hon kom med filtar , gosedjur & vatten & sa att " ni sköter jag allt här hemma. Säg till om du behöver något "

Alltså lilla mamman, hon är så ordentlig.
Valle var också gullig & kom med en traktor till mig måste jag tillägga.

Jag blev piggare sen & det var dags att börja med middagen.
Spagetti med grädde, pesto & champinjoner toppat med Parma, ventricina , balsamico & mozzarella, mums säger jag bara.

Sen fikade vi & kickade igång fredagsmyset.
Barnen ville ha bio igen, ingen kusin blev det men samma mys & tog bort bordet.

Sen röjde vi & busade & kollade shrek 2 & lets dance, en perfekt kväll med mina favoriter.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0