5 september, fredag

Idag har barnen & jag varit på banken & sen hälsat på hos farmor .
Sen hem & rensa ogräs & göra spenatsoppa & Pannkakor innan Filippas första gymnastiklektion.

Som hon längtat & prata & så Kul hon hade.
Där satt man & tänkte att för 6 år sen var hon nyinflyttad i min mage & nu sitter jag & tittar när min dotter har gymnastik & jag är så löjligt stolt att jag & Valle är dom enda som sitter & skriker heja Filippa & applåderar åt allt hon gör, ni vet sån där pinsam mamma? Ojoj så stolt jag var !!!

När vi Kom hem blev det kvällsmackor & satte upp tavlor i sovrummet.

Blev även överraskad med blommor & choklad av min käre man på vår 6åriga förlovningsdag, han kan han.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Så himla härligt och underbart 💃❤️ Minns så väl när jag satt där när du va liten och fick börja på gymnastik 😍💃de är så underbart att sitta där med alla känslor av kärlek o stolthet

Svar: ❤️❤️❤️
Louise Reinwalds

2019-09-07 @ 10:47:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0