4 september, onsdag

Idag har vi storhandlat & jag har städat & förberett middag & barnen & jag har bakat.
En dag hemma helt enkelt. 

Vid 5 kon Therese, Martin & Frans, ÄNTLIGEN är dom hemma igen & som vi saknat dom, 5 månader från sin bästa vän.
Valle sa flera gånger att han saknat Frans, så gullig!

Barnen lekte för fullt & vi åt tacos & åt daimcookies, drömkväll!

När dom åkte hem så tvärslocknade barnen vid 8.
Sen har jag & Daniel kollat serier tills nu.
Jag är inte ens trött...

Många tankar som cirkulerar i huvudet & ett väldigt tråkigt besked fick jag idag som gjorde mig väldigt ledsen & orolig.


(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0