26 september, torsdag

Igår var jag är äntligen piggare! Jösses så jobbigt det är att vara sådär slutkörd i huvudet & bara vilja sova. Men jag lyssnade på kroppen & det var nog därför jag blev pigg så snabbt, jag sov ju nästan hela måndagen & tisdagen .

Jag blev höstfin i håret igår, så fräscht! Lite kortare & ljusare i botten.

På kvällen var det tjejkväll på Ekbolanda & herregud så mysigt vi hade det.
En kantarelltoast, en mustig pasta & rödvin till det.
Sen bubbel & godis till premiären av Bonde söker fru, så så mysigt!

Idag har jag & barnen varit & shoppat lite & varit till en lekpark & köpte med mat upp till farmor & åt där.
Jag köpte med lite blommor, mat & fika & annat gott.

Nu är vi hemma & ska baka innan det ska ätas ärtsoppa & stekas pannkakor innan Filippa ska på gymnastik.
Valle & jag ska ta en promenad medans Filippa gympar.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0