19 september, torsdag

Igår var vi hemma hela dagen, då var det Filippas tur att ha feber på morgonen.
Sen var det dags att jobba för mig, jag jobbade kväll  16-20.30.

Kom hem till en brasa & kollade på serier sen blev det en jobbig natt.
Filippa har hostat & hostat så hon kräkts 4 gånger av all slemhosta, älskade lilla.
39 i feber också ... hon kräks ju alltid när hon har hög feber.

Så efter en jobbig natt ned nycket uppvak så sov vi till nästan nio idag.

Filippa är inte så pigg & väldigt rosslig, det går liksom runt typ här hemma.

Vi blev hembjudna till mamma &’pappa på middag så jag tänkte nog ta mig dit med barnen då Daniel har träning. Det kan vara skönt att komma hemifrån när vi legat här hemma sen i söndags.

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0