3 oktober, torsdag

Idag har vi varit i Stockholm & på Mr cake!
Vi åt så mycket gott som alltid & nu känns det typ som jag smakat mig igenom sortimentet.

Efter fikat & maten blev det lekparkshäng & sen lite strosande & churros så åkte vi hemåt igen.

Vi hann hem En stund innan det var dags för gymnastik för Filippa.
När vi Kom hem gjorde jag carbonara, tände en brasa & kollade på Mary poppins & åt middag i soffan.

Barnen & jag lyxade lite ikväll då jag jobbar kväll imorn & jag hinner inte vara med på fredagsmyset.

Nu kollar jag film & håller på att somna. Alltså denna trötthet, somnar ju så tidigt varje kväll .

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0