10 november, söndag

Idag har varit en av dom tuffaste dagarna jag haft i mitt liv.
Daniel & jag lämnade barnen hos mamma & pappa för att kunna åka till Eskilstunas sjukhus med Mia, Sam, Brita , Bertil & Emelie för att hälsa på Marita.

Den där jävla sjukdomen, den där jävla cancern. 
Alltså jag hittar knappt ord för att beskriva hur vidrig den är & att se vad den gör.

Jag är så så glad att vi ändå åkte dit även om det var riktigt riktigt jobbigt.

Efter det åkte vi direkt till olearys där vi skulle fira farsdag. Vi kom sent efter alla hade ätit så det blev en snabbis där.

Vi är hemma nu & jag gråter till & från.
Barnen får somna med oss i soffan ikväll då jag vill ha dom nära. Jättenära.

Filippa har varit ledsen en del då det varit mycket tårar i helgen.
Vi försöker förklara så gott vi kan men det är inte lätt.

Nej nu ska jag bara sitta i soffan resten av kväll & kolla serier.

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0