13 mars, onsdag

Jag har inte alls hunnit med att skriva här sen i helgen, men nu ska jag skriva ikapp!

I söndags var vi hela dagen hos Daniels mormor & morfar & myste hela dagen.
Filippa har ju haft feber sen fredags lite upp & ner.

I måndags vabbade Daniel & jag jobbade sen var jag till frisören & fixade till min förlängning, kändes så bra i håret.

På kvällen åkte jag & Valle på Daniels match & mamma var hemma med Filippa då hon hade feber.
Så jag & Bella & killarna & pappa såg matchen.

Efter andra perioden fick vi åka hem till Filippa då hon var jätteledsen & grina & skrek & sa
Att hon hade ont i örat.
Så jag & Daniel åkte in till akuten med henne men åkte hem efter en timme för det var kaos på akuten.

Men igår morse åkte jag med Valle till läkaren & Daniel & Filippa till närakuten.
Filippa hade öroninflammation men tack & lov ingen spräckt trumhinna, så vi slapp antibiotika & det kändes bra, så nu är det alvedon & nässpray som gäller.

Valles läkarbesök var om hans mage, så nu ska vi prova mjölkfritt i 6 veckor & se om det blir bättre.

Sen åkte jag & jobbade & på kvällen så åkte jag & Kristin hem till henne efter jobbpasset & åt gott & bara mös.

Idag myser vi hos mormor & morfar innan jag åker till jobbet för kvällsjobb.


(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0