Saras möhippa, 15 juni

Igår var det dags för Saras möhippa, vilket väder vi fick, helt galet & drömmigt!
Strålande sol & kanske 28 grader !?
Vi åt & drack & bara var & njöt hela dagen från 10 till 5. lite roliga lekar också såklart men dagen var super!

Vid 18.15 hade vi bord på stationen & där hade hon massa uppdrag att göra som var as kul, hon var så
På & taggad så det var as kul att se.

Vid 9 blev det Plock. Där var det drinkar & häng, där kände jag att jag typ inte orkade mer, jag var trött , jätteont i halsen & även magen efter allt man tryckt i sig under dagen.
Så vid 11 hämtade mamma & pappa mig, men wow vilken underbar dag vi alla hade, allt för fina Saras skull!

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0