4 juni, tisdag

Igår jobbade jag till 3 & det var full förberedelse för dagen D som är idag/inatt.
Vi var så grymma så!

Jag hämtade barnen vid halv 4 & sen åkte vi hem, jag gjorde middag till barnen & sen var vi ute tills 7 när Kristin kom.

Då tog vi en promenad till kossorna & sen somnade barnen i vagnen.
När vi var hemma igen så fixade vi massa gott & firade att den här grymma tjejen Kristin har klarat skolan & är klar med sitt examensarbete, Jag tror ingen förstår det jobb hon gör, inte ens hon Själv!

Så vi Satt & åt gott hela kvällen & skålade massor & firade!

Nu är klockan efter fem & vi ska strax åka till jobbet.
Vi 4 kallskänkor jobbar 6-12 & ska förbereda massor inför natten!

Sen ska vi hem & förhoppningsvis Ska jag sova & ladda upp för nattjobb, får se hur det går med den biten...

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0