15 juni, Filippas dag!❤️

Igår var det 5 år sen du kom in i våra liv.
Fort ville du ut i den här världen & du chockerade oss alla med din snabba entré, 1,5 timme kom du efter undersökningen på förlossningen & efter allra första lilla känningen vid 4 tiden, så 5 timmar från start tills målgången med dig på mitt bröst.

Sen dess har jag vetat att jag alltid ska göra allt för dig.
Du är en sån himla fin liten människa som alltid tänker på alla, vill att alla ska må bra & vara glada .
Man får påminna dig ibland om att du faktiskt bara är fem & år inte en vuxen med ansvar hihi.

Alltid glad & alltid en enorm energi & en fantasi som heter duga.

Jag älskar dig min lilla prinsessa & jag är ledsen att jag inte var med dig igår på din dag men idag ska du få ha ditt kalas som du längtat efter & pratat om sedan flera månader tillbaka.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0