27 juli, lördag

Alltså Sverige. Du är lite extra fantastisk när du levererar sånt här väder.
32 grader idag & så drömmig plats att vara på.

Vi har hängt på bryggan hela dagen & badat, jajamen jag har badat massor idag & jag kan inte minnas senast jag badat som jag gjort idag.

Så himla underbart. Barnen har badat hela dagen & Filippa klev upp efter 10 på kvällen. Så härlig dag!
Vi har såklart ätit massa gott & varit & handlar lördagsgodis idag dagen till ära (lördag 😂)

En sån här dag är ju en sån sommardag man bara drömmer om. 
28 grader är det i sjön här vill jag tillägga, helt underbart!

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0