14 juli, söndag

Imorse vaknade vi alla klockan 10, herregud va jag tog igen sömnen från natten innan. Barnen har sovit till 10 typ hela lovet för dom lägger sig typ vid 11, men så ska det vara på sommarlovet tycker jag!

Vi satte igång med arbetet direkt, Daniel klippte ner allt gräs ner mot vattnet & jag klippte det sista med gräsklipparen, sen städade jag & packade i bilen & sen förberedde vi med utemöbler.

Så grymma har vi varit, alltså allt jobb vi två gjort ensamma & ihop, wow, vi kanske är ganska bra ändå!

Påväg hem blev det middag på max i Hudiksvall & sen åkte vi hem i ett dunder oväder, himlen bli ande av blixtrar & regnet vräkte ner, så mysigt ju!

När vi kom till Uppsala så handlade vi & när vi kom hem städade jag barnens rum, så skönt!

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0