13 juli, lördag

Jösses så dåligt jag sov inatt. Det var konstant vid oss & vid öronen & surrade & sen Valle som hade mig som slagpåse & typ gosedjur på samma gång, tror ja kanske skrapade ihop totalt 2 timmar sömn.. 
vid 6 gav jag upp & Filippa & jag "gick upp".

Sen har vi jobbat & ätit hela dagen.
Krattat & klippt gräs, ätit kallrökt lax med romsås & färskpotatis .
Sen skulle barnen & jag vara inne & mysa, men vaknade en timme senare av världens åska & spöregn, huuuuur mysigt??

Sen åt vi gott & jobbade ett tag sen grillade vi & jobbade igen & nu har vi frossat i godis & film.
Hoppas på sömn inatt, myggorna är galna i år!

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0