12 juli, fredag

Imorse vaknade vi 9, det blev frukost & sen började Daniel med röjsågen.
Sen har VI jobbat, han har röjt, jag har krattat, barnen har skött sig galant!

Klart Daniel gjort mest men ändå bra teamwork måste jag säga, jag har klippt massa gräs också.
Vi har massor kvar men vi är en god bit påväg, jag är postiv, Daniel mindre.....

Barnen & jag åkte & handlade massa gott till helgen & när vi kom hem blev det tacos. Sen var vi all ut & jobbade & sen fixade Daniel det sista med nya studsmattan.

Fredagsmys med massa ljus & film har vi ialla fall, nu mår man!

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0