22 januari, tisdag

Imorse körde jag barnen tidigt till dagis & sen tog jag 8tåget till Stockholm för att bli fin i håret.

Hårförlängningen blev suuuuperfin, jag är så så nöjd! Men så nojig att missköta håret haha, men jag ska göra mitt bästa!

Jag hämtade barnen efter två & sen blev det mys hemma när snön öste ner.

Sen har vi haft en lugn kväll hemma.
Jag är helt slut & vill sova konstant, huvudet  värker & ögonen svider, kanske dags att kolla ögonen igen...

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Min snygga bästis!

Svar: Men tack själv bästa vän😍
Louise Reinwalds

2019-01-23 @ 16:59:09
Postat av: Jennifer

Min snygga bästis!

Svar: ❤️❤️❤️
Louise Reinwalds

2019-01-24 @ 08:23:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0