19 augusti, måndag

Idag har vi varit till frisören, jag tog ut min hairtalk för denna gång, får se när dom åker i nästa gång. Tror det dröjer lite nu.

Barnen var med & som skötte sig utmärkt, dom tycker det är så coolt där & Valle ställde nog 82 frågor till Anna haha, varför varför varför frågar han hela tiden så Anna kallade han rumpnisse. Helt sant 😂

Efter det blev det donken, fira sommarlovets sista dag & sen lekte vi i lekparken i Gränbystaden.

När vi kom hem tvättade jag lite & sorterade barnens väskor till förskolan.

En lugn dag & kväll.
Jag har verkligen känt mig så låg idag, tror det är för att semestern är slut.
Vill faktiskt verkligen inte börja jobba igen, vill typ vara hemma föralltid känner jag & kunna köpa vad jag vill när jag vill, en ekvation som inte går ihop & aldrig kommer slå in.
Jag skulle bara vilja att vi fyra här hemma bara kunde åka iväg en vecka tillsammans & sola & bada & bara vara.

Nej nu ska jag sova & sluta gnälla & drömma & låta puckad. Ge mig 2 veckor sen är jag nog inne i vardagen igen.

(null)

(null)

(null)

(null)


(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0