17 augusti, Jennifer & Gustafs dag.

Wow, vilken dag, kväll & natt det var igår.
Så mycket kärlek, så mycket skratt & glädje & även tårar, av glädje.

Vi började dagen med hotellfrukost & swn var dr dags att ta sig till salongen där vi skulle sminkas & Jennifer skulle få sin uppsättning.
Herregud så vacker hon blev.

Efter vi varit på salongen i 4 timmar blev det lunch på hotellrummet & sen fixa det sista & piffa till oss innan det var dags att åka till kyrkan.

Vi alla var så nervösa, jag var inte ens så nervös inför mitt egna bröllop, då blev jag nervös när jag kom till kyrkan först.

Men sen var det dags & klockorna ringde & jag har aldrig sett min vän så vacker. Man behövde bara se på henne & känna hur tårarna kom.

Efter vigseln var det fotografering med brudföljet & sen var det dags för förrätten nästan.
Vi hade ett superkul bord & jag var verkligen taggad så jag sjung & hela vårt bord var lika taggade som jag.

All mat var så så god, älskade allt.
Sen var det dags att slå klackarna i taket & jäklar så kul vi hade!!

Vi var på hotellet vid 3 & då slocknade vi.
Tack tack för en heeeeelt oförglömlig helg.
Att få stå vid sin äldsta vän & bästa väns sida på hennes bröllopsdag, var något väldigt stort & hedrande.
Jag önskar er all lycka!

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0