14 augusti, onsdag

Idag fick jag värsta nackspärren & hade så ont att jag grät & tålamodet var uruselt , mycket skrik i förmiddags & sen hände en liten incident på Ica att jag inte hitta barnen, orkar inte skriva detalj men vi var ifrån varann i någon minut men det kändes som timmar & paniken kom.

Rädd blev jag & var inte den mest pedagogiska när jag skulle tala om att man aldrig få gå ut Ur en affär utan mamma, pappa eller den man är med i affären .
Jag skrämde väl barnen tillslut så vi alla grät & sen blev det kramkalas & massa förlåtande.

Annars har dagen varit lugn & jag har jagar tid hos någon kiropraktor men icke.
Sen kunde jag gå till mammas massör Rosis & det hjälpte en hel del även om jag har ont än.

Mysig kväll med barnen & massa tända ljus.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0