6 september, torsdag

Idag var vi & handlade med farmor sen dit en stund & åt pannkakslunch.

Efter det blev det fika & mellis & lek hos mormor & morfar & en springtur.

Middag hos mamma & pappa sen var vi till lekparken & sen badade barnen innan dom somnade.

Barnen & jag ska sova här ikväll & imorn då Daniel ska till Barcelona & det är min jobbhelg. Det ska bli såå mys & barnen blir bortskämda deluxe!

Många säger till mig att jag/vi är så duktiga på
Att umgås med släkt & familj.
Det har jag alltid gjort & jag älskar att åka en ledig dag med barnen till mormor & morfar eller farmor.
Jag har alltid varit nära dom.
Finns typ inge mysigare dagar än så!

(null)

(null)

(null)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Eller hur! Man gör det inte för att vara "duktig och snäll" utan för att man vill och har det trevligt och mysigt ❤️❤️❤️

Svar: Jaa jag älskar att träffa dom & bli bortskämd med mat & kärlek hihi😍❤️
Louise Reinwalds

2018-09-09 @ 20:47:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0