30 september, söndag

Som jag längtade hem idag till vår myskväll.
När jag kom hem möttes jag av en fin blombukett, jag får alltid så fina blommor.
Även om Filippa tog åt sig äran & sa att hon valde blommor hihi.

Direkt började vi med middagen, det var Daniel som stod för den för ovanlighetens skull.

Han gjorde kantarell & parmesanrisotto & jag fixade tomater & burrata.
Vi skålade med champagne som vi fick i bröllopspresent av Emelie förra året.

Till efterrätt blev det chokladmousse medmandelbiskvie-botten som vi hade som bröllopstårta & sen lite ostar.

Vi kollade på Vaiana & vid halv 9 ville barnen sova.

Supermysig kväll med mina favoriter, nu kommer jag sova gott.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer
Postat av: Paula M

Men åh så mysigt detta såg ut! Längtar så mycket efter att få äta goda ostar igen hehe... 10 dagar kvar :D

Svar: Åh vad mysigt med bebis snart! Ni får ha en riktig charkkväll sen😍
Louise Reinwalds

2018-10-01 @ 13:55:36
URL: http://paulam.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0