17 januari, onsdag

Idag struntade vi i dagis, det skulle ändå krånglas lite i eftermiddag för daniels match så istället bestämde jag att vi njuter till max av den fina snön som kommit!

Jag var as taggad & jag var ut & skotta & filippa hade as kul & hoppade i snövallarna men valle var inte lika road & stod mest & gnällde haha.

Men sen åkte vi BOB, INTE snowracer...
Det ääälskar barnen & speciellt valle.
Men barnen ledsnade efter typ 45 minuter så då gick vi in haha.
Jag var mest taggad tydligen haha.

Sen åkte vi till farmor & åt pannkakor & lekte sen åkte jag till jobbet.
Pappa hämtade sen barnen & tog hem dom till dom.

Efter jobbet hämtade jag hem barnen & nu ska jag sova, klockan ringer tidigt imorn.

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0