11 januari, torsdag

Jobb 6-13 idag, alltså jag är beroende av poddar & sååååå efter med alla men alltså jag är fängslad! Så härligt att stå &  göra massa tårtor bufféer & mackor & lyssna.

När jag slutade handlade jag till helgen, blev en spontan runda till blomsterlandet då dom hade halva priset på gröna växter.

Jag hämtade även upp farmor & sen barnen.
Hem & busade & myste.

Ärtsoppa & pannkaka till middag & nu älskar valle de också, så kul!

Daniel satte upp tavlorna med posters vi fick hem idag, äääääälskar hallen nu!

Farmor sover här & myser med oss, imorn ska jag INTE gå upp 4.45 utan hoppas på lite sovmorgon.

Sen är det freeeeedagsmys & mysdag väntar & 4 lediga dagar, loooovely!


(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0