Sagojul

Dagen började sådär med glömda skor & att Daniel spillde kaffe på mig så jag blev blöt i hela rumpan.

När vi kom till Kolmården skulle Filippa ta medicin vilket betyder KAOS & KRIG & HYSTERISKT SKRIK Å GRÅT i typ 20 minuter.
Till slut ska hon ta & hon spyr som en gris.
Så jättetrevlig start då det var bråk & skrik & Daniel sura över att hans telefon typ dog.

Men dagen blev tillslut mysigt & jättebra.
Barnen har såklart fått bestämma allt, mat, karuseller & ja allt. Så mysigt.

Vi var på hotellet efter 5 & då skulle vi ta medicin igen & hon kräktes upp allt hon ätit under dagen, provade igen & nä allt kom upp.
Alla tre pencillin-kurer har hon kräkts upp :(

Sen blev det middag, julbord & sen disco.
Nu myser vi på rummet & jag har så ont i magen av allt godis.

Daniel bokade det här till oss för flera veckor sen innan alla sjukdomar, för att vi skulle mysa  efter en hektiskt höst & mycket tid från varandra.

Aldrig trodde vi att vi skullebehövs detta efter 5 veckors vabbande.
Det har varit jobbiga veckor med sjuka barn & det tär på en, rejält.

Jag vill bara ha måndag nu. Träffa läkarna & prata om allt & se vad vi kan göra.
Såret varar än & någon pencillin får vi inte i henne.
Men först ska vi ha en till mysig dag på Kolmården.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0