8 december, lördag

Jobb igår & när jag kom hem åkte vi till Thuns & skulle köpa skor till Daniel men han hittade inga men jag hittade en tröja till nyår så jag var nöjd!

När vi kom hem blev det fredagsmys & film.
Jag var heeeelt slut igår kväll.
Det har varit skönt att jobba, superkul & jag har ju verkligen bästa kollegorna.
Var tvungen att berätta hur jag kände & uppskattade allas omtankar på mötet.

Jag & barnen la oss tio & jag somnade först.

Imorse gick vi upp & fixade oss & åkte.
Startade dagen med krig i vanlig ordning blir de krig & kaos när Filippa ska ta sin medicin.

När vi kom in till apoteket & skulle köpa kompresserser jag att vi glömt barnens skor.!?!?
Bara att vända så vi är en timme efter än vi tänkt åka men men.

Vi är såååå taggade & jag framförallt, ska bli så så sååå mysigt!


(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0