6 december, torsdag

Idag jobbade jag hela dagen & det kändes bra. 
Jag har världens finaste & bästa kollegor, dom har hört av sig & frågat hur vi alla mår men såklart främst hur Filippa mår.

Väldigt många, även kollegor utanför delin & dom högre cheferna har kommit fram & kollat läget & det gjorde mig så så glad, alldeles rörd.
Jag hade med mig smink ifall jag skulle få en gråtattack vilket hänt varje dag senaste veckan, men jag klarade mig.

Så himla skönt att få komma hem sen till mina älsklingar.
Daniel åkte på träning & barnen ville duscha.
Sen var det medicindags & Filippa flippade ur & det blev bråk & skrik.

Sen kommer det dåliga samvetet & allt.
Usch usch.

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0