23 december, söndag

Igår jobbade jag 12-22, hemskt pass!!
När jag kom hem satt jag uppe med Daniel & Dennis en stund innan jag la mig.

Imorse åt vi frukost ihop sen fick jag stressa till jobbet.
Jobbade 9-17, äntligen är julstressen över, nu återstår endast nyårshelgen sen så blir det lugnare.

Efter jobbet mötte jag Kristin & vi åkte hem hit, Daniel & barnen hade gjort så fiiint!
Städat & tänt ljus & Daniel fixade glubbel, sååå gott!

Sen har vi ätit & ätit massa gott.
Vi har även förberett för tomten med gröt,
Pepparkakor & mjölk IFALL att han kommer inatt.

Men huuuuur drömmigt är inte detta?!? En fin vit jul!?! Blir gråtfärdig av att tänka att julen snart är över.
Nu ska vi njuta av dessa dagar.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0