2 december, söndag

Idag har vi haft Mia &  Sam här, dom kom med Valle & Daniel. Vi drack julmust & åt lussebullar.
När dom åkte kom mamma, pappa & Ludde en liten snabbis.

Sen åt jag, Daniel & barnen middag ihop & lekte.

Filippa mår bra nu & är pigg, febern håller sig borta.
Jag tycker att hon är svullen på benet & på skinkan än så det är det dom håller kolla på.

Ena sköterskan sa att vi förhoppningsvis kanske kan åka hem imorgon.
Jag åker jättegärna hem om allt känns tryggt & ser bra ut.

Hon sa även att infektionen var väldigt allvarlig men det värsta har gått ned i svullnad & febern är borta.

Filippa är så så så less på att vara här, hon gnäller mycket & säger att hon vill hem.
Hon äter även upp avdelningen typ haha. Hon äter ju så mycket & det är så så bra!!!

Frukost, lunch, middag, kvällsmacka, frukter, godis & ja massor, ett gott frikshetstecken.

Snart kommer dom in & sätter in antibiotikan, Filippa somnade efter nio idag, ganska tidigt.

Jag ska försöka se en film om jag orkar, är ganska trött efter mina 3,5 timme sömn inatt.

(null)

(null)

(null)
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0