14 december, fredag

En riktig mysmorgon med barnen innan jag lämnade dom på dagis.
Det kändes jobbigt att lämna dom & Valle vart ledsen. Filippa var så glad så.
Jag vet att det går över fort men ändå är det jobbigt.

När jag kom hem tog jag det lugnt & fixade mig sen kom mamma & körde mig till arlanda.
Sen tog jag en fika & gick på planet.
Jag toksomnade på planet haha.

Rebecca mötte mig & vi tog oss till henne & lämnade min väska & piffade till oss.

Sen tog vi oss till Winter Wonderland i Hyde Park för att strosa & äta churros, supermys!

Efter det åt vi på en pub & sen åkte vi hem.
Vi var båda sååååå trötta.
Så nu har vi legat & pratat & gjort oss redo att sova!

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0