10 december, måndag

Idag var vi på sjukhuset igen.
Vi fick träffa en ny läkare idag tyvärr. Jag berättade att det inte går med pencillin, att hon kräkts upp nästan allt senaste dagarna.

Så nu ska vi inte äta någon pencillin, sen får vi komma tillbaka på torsdag kl 11 & kolla upp såret igen.
Om det inte är någon bättring kommer hon läggas in igen med intravenös antibiotika.
Så nu hoppas hoppas hoppas vi hennes kropp fixar det här själv!!!

Filippa har pratat mycket om dagis att hon saknar sina kompisar så imorn & onsdag får
Dom prova gå ett tag.

Läkaren sa att det inte kan smitta då hon har kompress på & kläder så hon kan inte pilla på det.
Så hoppas dom får det kul nu på dagis.

Valle fick hänga hos mormor & morfar när vi var på sjukhuset & när vi var klara där åkte mamma & Filippa till dom andra & jag gick till frisören.

Så så skönt att få bli lite ompysslad & fin, supernöjd blev jag!

Efter det åkte jag & veckohandlade ensam, det är riktig vardagslyx det!
Sen mötte jag mamma & barnen & barnen & jag åkte hem.

Väl hemma blev det middag & mys.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0