14 september, torsdag

Imorse var första morgonen med stress & fixa alla för att åka iväg.

Lämnade en hysteriskt ledsen valle & jag åkte till jobbet.

En kollega hann fråga hur jag mådde & hur det gick att lämna barnen & då brast det, tårarna forsade & jag blev så ledsen.

Dagen gick & mina bästa kollegor såg till att jag kunde få gå 14.30 istället för 4.

Hämtade valle som var lite ledsen när ja kom, han blev överlycklig.
Han hade såklart varit ledsen en del men även lekt bra & haft kul & sjungit, dansat & hängt med syrran.

Dom sa att de ändå varit en ganska bra dag för att vara första riktiga dagen & så pass lång.

Men usch inte alls kul. Imorn hänger jag lite på dagis för jag tycker det känns bättre.

Pappa kom hit med pizza ikväll & lekte med barnen, mysigt!

Valle somnade i min famn på någon minut ikväll, det är INTE vanligt, stackarn var helt slut.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0