5 oktober, torsdag

Började dagen med galen frukostview, man undrar om det är på riktigt alltså!


Sen blev det en promenad & utforska andra gator.
Efter det blev det poolen hela dagen & vi kom upp nyss.

Daniel sover & har ont i huvudet stackarn men han har fått resorb nu.

Jag kan inte vila jag är bara så taggad på allt, äta, dricka & hitta mysiga ställen, seriöst jag längtar & tänker på mat heeeeela tiden! ÄLSKAR ITALIEN.

Annars så saknar vi barnen sjukt mycket.
Man börjar märka det då knappt kan ligga still, kollar på bilder & videos på dom & kollar på barnfilmer.

Jag har saknat dom sen vi åkte & nu sjukt mycket men ändå går det liksom bra.
För vi har det ju toppen & heeeelt magiskt här.

Men jag längtar ju ihjäl mig till lördagkväll, det går inte att prata bort.

Nää nu ska jag kolla kläder på datan & sen sminka mig & ta på mig den tajtaste klänningen EVER, jag som varken har tuttar eller rumpa kvar & ska äta pizza & pasta typ, huuur tänkte jag där?!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0