16 oktober, måndag

Jobb mellan 6&12 idag, veckohandlade, åkte & lämnade en liten present till en vän , vidare för att hämta ut ett paket, hittar inte plånboken, letar i panik, får åka tillbaka där jag lämnade presenten & lleta, hittar den inte, vänder upp & ner på bilen , TILLSLUT HITTA JAG DEN UNDER SÄTET!

Fick ringa dagis & säga att jag blir sen..

Kommer till postnord & bilen är full av mat & vagnar, lyckas moss in allt i framsätet & får hjälp att montera ner hela baklucka typ för att få in de enorma paketet som täcket heeeela bakluckan, SEN fullfart mot dagis.

Att jag ens orkade skriva allt, är stressad igen haahah.

Mellis & sen göra middag sen leka ute & njuta av sista solen & värmen.
Sen kom mamma & pappa på middag.

Bus & lek & skulle få upp vår fina lampa men vi har köpt fel glödlampor så det blir inte förrän imorn förhoppningsvis.

Nu liiiiite serier sen sova!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0