28 januari, lördag

Igår var barnen & jag i lövstalöt hela dagen & myste. Lite Träning för mig & barnen blev det också, heja heja!


Skönt att få prata ut med sin mamma ibland. Jag har så mycket tankar & känslor som jag får så dåligt samvete över ibland så det kan vara skönt att få ventilera sig ibland.

På kvällen blev vi bortskämda med en jättegod trerätters hos våra grannar Sanna & Niclas, en trevlig kväll & bums i säng sen.

Gick upp 4.30 imorse, kuuuuul not!
En såååå kul dag på jobbet mellan 6&13.
Alltså hur kul kan det vara att göra lite mackor, eller ja typ as många med typ 10 olika fyllningar & bakelser & ja GUD så jag älskar mitt jobb!

Handlade efter jobbet sen hem & sen kom emmilie & hennes killar. Har myst hela dagen & kvällen & dom åkte typ nyss.



Kommentarer
Postat av: Mamna

En bra dag med mys och lite bra snack 💖👍❤

2017-01-29 @ 09:00:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0