25 januari, måndag

Lämnade en jätteledsen tjej på dagis imorse & helt hysterisk, hon har aldrig varit så arg förr, sparkade & grina & sprang efter mig & skrek mamma gå inte .

Fy så ledsen jag blev, gråter igen av att se det framför mig.

Valle & jag åkte & storhandlade & sen blev det Gränby & lunch med Carolina & mila.

Valle somnade så jag passade på att gå en timme i lugn & ro & kolla i affärer.

Hämtade hem min lilla tjej & hade mys när
Vi kom hem. Film & massa mellis.

Det blev bad efter maten & innan pyjamasen, så mysigt älskar det.
Mys i soffan sen la jag Valle.

Han har sovit oroligt & varit jätteledsen när han vaknat i två nätter.
Han somnar snabbt för han är så trött men sen vaknar han i panik & är typ otröstlig, det sprakar massa & han kryper ihop som en boll så tror han har ont i magen.

Han var jätteledsen nu ikvöll, har vaknat två gånger redan . Han blir  ganska nöjd när man slår han i rumpan.

Så jag måste sova nu för jah kommer nog få vara vaken en del inatt. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0