10 januari, tisdag

Dagarna går i ett & jag förstår inte hur det kan gå så fort!? Det är läskigt!

I söndags var Marita & Guy här & hjälpte till med de sista i garaget. 
Det blev ju snabba puckar här med sluttampen av garaget då vi fick veta för några veckor sen att garaget måste vara klart innan 1 februari. 
Annars skulle vi behöva söka nytt bygglov, konstiga regler allt.

Men men det var lugnt då det inte var så mycket kvar, lite gipsning i taket & sen dra lite el & nu ska bara min morfar komma & koppla in allt sen är det klart. 
Eller ja inte målat & så men så klart det ska vara för att bli godkänt.

Igår var det dags för dagis igen för Filippa & hon var jätteledsen &hysterisk, inte alls kul att se, tror hon aldrig varit så ledsen .
Men hon har ju varit hemma nästan 3 veckor så är väl inte så konstigt.

När Valle & jag kom hem hade vi slappdag i soffan sen bara.
Saknade Filippa ordentligt & har funderat mer & mer att ha båda hemma, dom har ju så mycket roligare ihop.
Men men det beslutet ska vi vara två om & det kommer inte min andra part vara med på tror jag.

Jag jobbade mitt första pass igår, det gick toppen & var kul! Är ett sånt härligt & blandat gäng i åldrar.

Nu har vi lämnat syrran på dagis igen & hon var lite ledsen.
Ska försöka få lite nytta gjord hemma idag, är kaos i tvättstugan & behöver Skura golven i hall & tvättstuga.

Sen kommer Daniel hem tidigare idag igen så jag kan åka & jobba ikväll igen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0