10 år.

Idag är det tio år sen det blev du & jag.

För tio år sen drömde jag om allt det vi har idag.

Jag provade säga " Louise Reinwalds " högt & tyckte det klingade fint.
Drömde om att få resa med dig, skaffa barn & gifta mig med dig.
Jag undrade vart vi skulle bo någonstans.

Nu tio år senare är allt så självklart , det var klart Filippa & Valle skulle bli våra barn.

Du är ialla fall allt för mig, jag vet att jag kan vara riktigt jävlig ibland men det kan även du ;) haha skämt & sido!

Du är min trygghet här i livet. Även om det inte alltid är guld & gröna skogar så tar vi ändå oss igenom allt tillsammans & det är vad som gör oss starkare.

Du blir också även snyggare med åren så det bådar gott!

10 år & minst 80 till!! ❤



Kommentarer
Postat av: Mamma

Ett stort grattis till er båda ❤💖

2017-04-15 @ 09:53:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0