14 mars, måndag

Idag har vi haft lisa & josh här, alltid lika bra & trevligt att få umgås med sin bästa vän.
Vi åt pannkakor när dom kom imorse, mums!

Jag tvättar tredje maskinen nu, har börjat tvätta lillebrors kläder, det känns så mysigt.
Det är fullt på torkställningen snart men hoppas det andra hinner torka eller så slänger jag in det som går i torktumlarn, vill ju så gärna tvätta sista maskinen med blått.

Filippa & jag slängde ihop en makaronipudding av det vi hade hemma så nu typ ekar det i kylen.
Makaronipudding med tomater, basilika, vitlök & massa olika ostar.

När pappan kommer hem blir det middag sen hämta min nya telefon wohooo! Även handla mat!


Kär i lampan & upphängssladden.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0