Sängen

Farmor, filippa & jag åkte till ikea & åt lunch & köpte lite till huset, bestick, kastrull, stekpanna & lampskärmar & sladdar.

Maarit åkte med oss ut till huset sen, vi åt & maarit hjälpte daniel med sängen. Jag längtar tills vi ska sova i den!!!

Plockade lite & sen åkte vi till lövstalöt.
Mina älsklingar sover sen en stund & jag kollar film under täcket med godis.

Vi hoppas kunna sova i huset i helgen. Det vi, eller jag egentligen väntar på är att få lite mer ordning, få upp tvbänk, tv & fixa antenn, sen är vi redo att sova där & som vi lääääängtar!!!








Kommentarer
Postat av: Mamma

Så fint

2016-01-15 @ 12:19:31
Postat av: Johanna

Diska är Lovas nya favorit också 😊

Svar: Hon kan stå i evigheter😂
louise

2016-01-15 @ 18:58:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0