27 januari, onsdag

Idag har filippa varit mycket trött & inte velat äta eller knappt dricka.
Hon var pigg & sig själv efter en sovstund på 1 timme & en kvart.

Hon somnade när vi var & åt middag vid 8 sen gick vi hem.
Jag själv har varit ledsen ikväll då jag blir orolig.
Oron får mig då även att längta hem till hemmet & vardagen där allt känna tryggare . Tänk att jag säger så efter inte ens en vecka här, men vår lilla är ju viktigast.

Hoppas hon vaknar piggare & mer matglad imorn.

Daniel & jag myser till filippas filmer & banan&nutellapannkaka här på rummet. Väldigt mysigt ändå om ni frågar mig.











Kommentarer
Postat av: Mamma

❤️❤️❤️ Kolla med reseledaren om råd

2016-01-27 @ 16:00:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0