15 januari, fredag

Idag farmor, filippa & jag ut till huset en sväng. Jag fick göra något jag längtat efter läääänge, köpa stora krukor & växter till dom stora fönsterna, oj så jag längtat! Så dom kom upp sen plockade jag upp lite sängkläder & handdukar.

Sen blev det födelsedagsmiddag för mamma utan mamma på olearys innan luddes match.

Filippa älskade alla spelmaskiner & var väldigt sugen på bowlingen.

Matchen gick inge vidare, förlust tyvärr.
Nu blir det sova, imorn börjar stora flytthelgen!!









Kommentarer
Postat av: Mamma

Gissa om de va tråkigt att få fira födelsedagen hemma själv i soffan 😔 Så fint de blir i huset 👍

Svar: Ja de suger att bli sjuk på såna dagar😔
louise

2016-01-16 @ 10:19:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0