20 april, onsdag

Idag har vi blivit bortskämda i Norrtälje hos våra kompisar. Massa gott & lek har det varit.

När vi kom hem så hade jag så ont pga foglossningen att jag nästan grät, la mig i soffan & vila & Daniel & Filippa fixade middagen.

Massa mys ikväll tyvärr mest film då jag haft så ont & Daniel hade träning.
Tur hon är en liten gose tjej som vilde också. 

Längtar tills lillebror är här & man får vara sig själv i kroppen & ha orken att leka som vanligt & springa & inte ha ont,  även börja gå ner dom där 20 kg jag än så länge gått upp. Jag har mig själv att skylla nen sa att jag ska unna mig massa gott & det jag är sugen på & det har jag gjort.

Snart kommer Daniel hem & han har med sig lampan, wohoooo måste bara till Ikea & köpa en ny skärm sen är jag nöjd, eller ja nästan, vill ha en stor grön växt på golvet & ramar men sen så! Det kommer jag inte fixa på ett tag då altanen kommer vara prio snart!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0