Måleributiken

Idag var jag, mamma & filippa till måleributiken för att kolla ut färger & tapeter.

Jag plockade ut dom färger jag tänkte mig skulle passa till fondtapeterna vi valt.

Det blev helt andra färger än jag tog först. När man hade färgen bredvid tapeten så var färgerna för mörka & "skrikiga".

Det blev det ljusaste rosa kulören till filippas rum, tre väggar blir det i ljusrosa med en grön tapet med rosa fjärilar, från serien whimsical, cole and son.

Till vårt sovrum blev det en beige grå färg som ska vara på tre väggar & en svart fondvägg med beige/guldig tapet från ralph lauren.

Sen blir det vitt i resten av huset & en randig ralph lauren, aiden stripe i färgen cream & antracite.i köket.

Jag tror att det kommer bli så himla himla bra! Vill bara få upp allt nuuu!




Kommentarer
Postat av: Mamma

De kommer bli så fint

Svar: Det tror jag me😊
louise

2015-10-12 @ 18:54:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0