Stationen

En efterlängtad kväll med min fina saknade bästis. Vi må bo i olika länder men ändå är du min bästa vän, jag vet var jag har dig.

Mysig & bra kväll med rebecca & sen åkte vi & kollade på vårt hus.

Jag har inte varit där på en vecka pga sjukdom & jäklar vilken skillnad det var. Alla detaljer börjar komma på sin plats, det sista liksom.

När jag var hemma vid tio var filippa vaken med sin mormor, hon väntade in mig sötisen, hon är så gosig nu & jag älskar det.

När vi skulle sova kom det igen, massa kräks i heela sängen. Älsklingen som varit kräkfri sen lunch igår!? När fan ska detta ta slut ärligt!?!

Något positivt att vi fick lägga oss i en renbäddad säng, sen toksomnade hela familjen på några sekunder.

Nu återstår att se hur natten blir med lillans kräkningar..








Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jag alskar dig min basta louise <3

2016-01-05 @ 15:00:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0