Matta

Det börjar närma sig inflytt ( förhoppningsvis , peppar peppar )
& allt det roliga väntar, INREDA!

Nog för att vi har typ allt & jag har hunnit köpa en del nytt & fint.

Något vi inte har är en enda matta.
Jag vet på ett ungefär vad det ska vara i alla rum men utom vardagsrum.

Det är rummet som syns mest & som alla är i.

Jag kan tänka mig en ryamatta med kortlugg. Vill ju ha något gosigt att sätta ner fötterna på.

Jag har tittat på dom här från ellos.
En typ tjock stickad, flätad beige, eller gå crazy med en mönstrad med mycket färg. 
Eller den fina marrakechmattan som daniel skulle avsky..





Kommentarer
Postat av: Mamma

Inte den längst ner till höger , annars snygga

2015-12-11 @ 08:10:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0